- Czy w Hotelu jest recepcja?
Hi Hotel jest hotelem samoobsługowym. Jest w pełni zautomatyzowany, a bezobsługowe zakwaterowanie zapewniają elektroniczne zamki na kod. W razie pytań lub problemów z zameldowaniem czy dokonaniem rezerwacji, jesteśmy dostępni pod całodobowym numerem telefonu.
- Jak odbywa się zameldowanie i wymeldowanie i w jakich jest godzinach?
Zameldowanie odbywa się od godziny 15:00. W dniu przyjazdu o godzinie 11:00 Goście otrzymują indywidualne kody dostępu do wejścia do hotelu i pokoju w wiadomości email i SMS. Doba hotelowa trwa do godziny 11:00 następnego dnia. Aby się wymeldować wystarczy zatrzasnąć drzwi do pokoju i wpisać na klawiaturze zamka cztery zera (0000).
- Czy są śniadania, jak tak to w jakiej formie?
Aby skorzystać ze śniadania należy wybrać opcję ze śniadaniem przy dokonywaniu rezerwacji. Śniadania serwujemy w formie paczki śniadaniowej. Paczka zawiera 2 kanapki, wodę, jogurt, owoc, wafelek. Koszt śniadania to 39zł.
- Czy jest parking i czy jest strzeżony?
Na terenie hotelu znajduję się monitorowany parking tylko dla gości hotelowych. Jeśli nie jesteś naszym gościem, koszt pozostawienia samochodu na parkingu to 200 zł/doba. W tym przypadku skontaktuj wyślij do nas wiadomość na adres info@hihotel.pl i podaj markę swojego samochodu oraz numer rejestracyjny.
- W jaki sposób płaci się za pobyt?
Opłatę za pobyt należy uiścić przy dokonywaniu rezerwacji.
- Gdzie znajduje się hotel?
Hotel znajduje się w odległości 800 m od lotniska im. Lecha Wałęsy w Gdańsku na ulicy Spadochroniarzy 32.
7. Czy na terenie Hotelu naładuję samochód elektryczny?
Posiadamy 2 ładowarki do samochodów elektrycznych i hybrydowych. Koszt pełnego ładowania dla naszych Gości, to 50zł.